بهترین مکان های اقامتی در آنتالیا

بهترین مکان های اقامتی در آنتالیا

1402/05/18 -




توضیحات

بهترین مکان های اقامتی در آنتالیا شامل منطقه بلک می باشد. این منطقه بسیار لوکس و لاکچری است. به همین علت توریست های بسیار زیادی به آنجا می روند. هتل هایی که در منطقه بلک واقع شده و دارای معماری فوق العاده لوکس و زیبا است.

منطقه کمر یکی دیگر از شهرهایی است که در آنتالیا وجود دارد. این منطقه در فاصله ۴۰ کیلومتری سمت جنوب آنتالیا واقع شده است، در سراسر منطقه کمر هتل های لوکس و کافه و رستوران های بسیار شیک و زیبا های چشم نواز وجود دارد. منطقه سیدی یکی دیگر از شناخته ترین منطقه ای است که قطب گردشگری کشور ترکیه به حساب می آید. این منطقه بندری است و یک منطقه تاریخی و باستانی نیز محسوب شده است. 

لارا و آسپندوس در آنتالیا

تور لارا آنتالیا

بهترین مکان های اقامتی در آنتالیا: لارا یکی از شهرهای آنتالیا است که دارای سواحل بی نظیری است. علاوه بر این باید بیان کنیم که این شهر دارای سواحل سنگ ریزه ای و شنی و آب های شفافی است و آب و هوای آنجا مدیترانه ای می باشد و در آن پلاژ ها رستوران ها و مراکز تفریحی و رفاهی بسیار زیادی وجود دارد. همچنین باید بیان کنیم که این شهر دارای جاذبه های گردشگری بی نظیری است که باعث جذب توریست های زیادی به آنجا شده است.

مثلا از جاذبه های گردشگری آن می توان به زمین والیبال ساحلی و پارک عجایب و صندلی های ساحلی اشاره کنیم. آسپندوس در ۴۰ کیلومتری آنتالیا وجود دارد و مکان تاریخی بسیار زیادی دارد. علاوه بر این باید بگوییم که دارای یک آمفی تئاتر رومی است که یکی از آثار باستانی بازمانده در این شهر می باشد. همچنین باید بگوییم که این شهر دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است و افرادی که قصد سفر باتور آنتالیا را دارند بهتر است با این شهر سفر کنند. 

معرفی لیکیه ترکیه

لیکیه یکی از جاذبه های گردشگری و جاذبه های باستانی کشور ترکیه به حساب می آید. در واقع افرادی که قصد اقامت در کشور ترکیه را دارند، به صورت گسترده به این منطقه مسافرت می کنند تا جاذبه های باستانی این منطقه را مشاهده نماید. مردمی که در منطقه لیکیه اقامت دارند، لیکیان نامیده شده اند. همچنین باید بیان کنیم که منطقه لیکیه در ترکیه کوهستانی است و در جنوب غربی آناتولی واقع شده است. علاوه بر این باید بیان کنیم که این شهر قدمت بسیار زیادی دارد و دارای تاریخچه جذاب می باشد.

زبان مردانی که در منطقه لیکیه زندگی می کنند هند و اروپایی است. همچنین جاذبه های گردشگری باعث شده تا افراد زیادی اقدام به اقامت در آنتالیا کنند. علاوه بر این باید بیان کنیم که در نقاط ساحلی که در جنوب ترکیه واقع شده است مناطق باستانی وجود دارد که افراد زیادی برای مشاهده این آثار با آنجا مراجعه می کنند. 
لیکیه ترکیه

آبشارهای دودن در آنتالیا

آبشار دودون تور آنتالیا

یکی دیگر از جاذبه های گردشگری که در آنتالیا وجود دارد آبشارهای دودن است. این آبشار را بسیار زیبا و نفس گیر هستند. علاوه بر این باید بیان کنیم که ارتفاع این آبشار به ۱۵ متر می رسد و فاصله آبشار دودن از مرکز شهر تقریباً به ۱۴ کیلومتر رسیده است. در اطراف دودن رستوران ها و کافه های زیادی وجود دارد که باعث شده تا افراد زیادی به آنجا مراجعه کنند.

علاوه بر آن باید بگوییم آبشارهای دودن در هر فصل سال ویژگی های مختص به خود را دارد و آن منطقه در در فصل بهار رطوبت چندان زیادی وجود ندارد و حرارت در آنجا بالا نیست. همچنین باید بیان کنیم که افراد زیادی قصد اقامت در آنتالیا را دارند و می خواهند یک روز از تایم مسافرت خود را آبشار دودن بیایند بهتر است با خود چند دست لباس کرم ضد آفتاب و دوربین و پاور و کفش پیاده روی بیاورند تا بتوانند از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

سخن پایانی

افرادی که قصد اقامت در آنتالیا را دارند آیا قصد دارند با تور آنتالیا به سفر بروند بهتر است مناطقی نظیر بلک و کمر و لارا و آسپندوس به مسافرت کنند. زیرا این مناطق دارای جاذبه گردشگری بسیار زیادی است. علاوه بر این باید بگوییم که اقامت در آنتالیا برای این دسته از افرادی که به آثار باستانی علاقه زیادی دارند یک موقعیت مناسب به حساب می آید. همچنین آن دسته از افرادی که قصد مسافرت با تور آنتالیا را دارند بهتر است از جاذبه های باستانی این شهر را فراموش نکنند. زیرا لیکیه یکی از مناطقی است که دارای جاذبه های باستانی و بسیار زیادی است که از دوران قدیم تا به حال سالم مانده است. علاوه بر این باید بگوییم که جاذبه های گردشگری باستانی که در لیکیه واقع شده است بسیار زیبا هستند .

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود