تور دبی هتل آتلانتیس نوروز 1402

1402/05/18 -




توضیحات

تور دبی هتل آتلانتیس نوروز 1402

امسال تور نوروز 1402 دبی بهترین فرصت است که هم هوای مطبوع و هم تعطیلات کافی را با هم دارید تا به اندازه کافی از سفرتان به نهایت لذت را ببرید. مخصوصا اینکه امسال در تور بهار دبی می ‌توانید در نمایشگاه بزرگ اکسپو هم دیدن کنید. شما علاقه مندان در بالای همین صفحه می ‌توانید قیمت تورهای دبی نوروز 1402 را به‌ روز و با جزئیات ببینید و آژانس ‌های مختلف را از نظر قیمت و خدمات با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین اتخاب را به خودتان هدیه کنید.

 

تور دبی هتل آتلانتیس نوروز 1402قیمت تور نوروز 1402 دبی

تورهای سال نو بهاری هر ساله به دلیل تقاضای بالایی که دارند قیمت های بالاتری نسبت به دیگر فصول سال دارند و بسیاری از مسافران از ماه ها قبل برای گذراندن تعطیلات این بازه زمانی به مقاصد مختلف برنامه ریزی می کنند و تورهای مورد علاقه شان را رزرو یا خریداری می کنند و به دلیل موضوع بازار عرضه و تقاضا درست قبل از عید باعث می شود که قیمت ها افزایش بسیار زیادی را داشته باشند. نرخ دبی نوروز 1402 به 3 پارامتر اصلی بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتل محل اقامت و ویزا ارتباط مستقیم دارد. ضمنا اینکه از ایران 4 پرواز مستقیم ماهان، ایران ایر، ایر عربیا و امارات و 1 پرواز غیر مستقیم قطر به سمت این شهر پرواز دارند که شما مطابق بودجه و سلیقه خود می توانید انتخاب های متنوعی داشته باشید

بهترین زمان خرید تور نوروز 1402 دبی

بهترین زمان خرید تورهای بهاره دبی کاملا به شرایط، بودجه و سلیقه شما برمی گردد، اما نامی گشت پیشنهاد میکند شما مسافران 1 تا 1.5 قبل از تاریخ سفر جهت خرید تور دبی نوروز 1402 اقدام کنید. در این زمان بلیط رفت و برگشت هواپیما را می‌ توانید به صورت سیستمی بخرید و هزینه کمتری برای بلیط رفت و برگشت خود پرداخت نمایید و در ضمن برای رزرو هتل محل اقامت نیز بهتر است یک ماه قبل از تاریخ سفر اقدام بفرمایید و در مورد هتل محل اقامت باید بگوییم که هتل محل اقامت شما هر چقدر به مرکز شهر نزدیک ‌تر باشد، هزینه اقامت شما بالاتر می رود و هرچه هتل محل اقامت از مرکز شهر دورتر باشد، هزینه پایین تری برای اقامت می ‌پردازید.

هزینه سفر به دبی

به طور میانگین برای هر روز اقامت و سفر در شهر دبی به هزار درهم پول نیاز است. بنابر این برای سفر یک هفته ای به هفت هزار و در دو هفته به چهار ده هزار درهم نیاز دارید. برای اقامت در یک هتل عادی و با امکانات بالا در روز باید چیزی در حدود پانصد درهم هزینه کنید.

هزینه های حمل و نقل در دبی

حمل و نقل در تمام نقاط دبی قابل دسترس و آسان و نسبتا ارزان است. به طور میانگین برای هزینه ی جا به جایی خود در سطح شهر با تاکسی ها، مترو ها و اتوبوس ها در روز به سی و هشت درهم نیاز خواهید داشت. از رایج ترین روش های حمل و نقل در دبی می توان به اتوبوس آبی، تاکسی آبی، مترو و اتوبوس های معمولی سطح شهر اشاره کرد. بلیط الکترونیکی دبی، نول کارت نام دارد که از آن می توانید برای پرداخت هزینه مترو یا اتوبوس های دبی استفاده کنید.
هزینه های حمل و نقل در دبی

تور نوروز دبی ارزان و لحظه آخری

در ابتدا لازم است بدانید که منظور از تورهای دبی ارزان و لحظه آخری اغلب رزرو بلیط هواپیما دبی با قیمت ارزان‌تر و مقرون به‌صرفه است و اینکه در رزرو هتل تخفیف‌های عالی صورت بگیرد که ممکن است در این بازه زمانی به ندرت اتفاق بیفتد و خیلی کم از سمت آژانس‌های مسافرتی عرضه شود. البته این امکان وجود دارد که هتل به دلیل کاهش تقاضا تخفیف‌هایی برای مسافران لحاظ نماید و این اتفاق می‌تواند منجر به ارائه تور دبی به صورت لحظه آخری شود. توجه داشته باشید که اغلب تورهای لحظه آخری دبی به صورت هوایی انجام می‌گیرد. خوب از آنجایی که ایام نوروز فصل شلوغ و پرگردشگر دبی به شمار می‌رود این تورها خیلی ارائه نمی‌شود ولی اگر قصد داشته باشید که تور دبی ارزان‌قیمت را خریداری کنید، پیشنهاد می‌کنیم که در فصول گرم سال به آنجا بروید و یا اینکه از تور زمینی و دریایی به دبی را انتخاب کنید.
تور نوروز دبی ارزان و لحظه آخری

تور ارزان دبی نوروز 1402

آژانس مسافرتی مهرپرواز با ارائه تور مسافرتی دبی همچنین ویزای دبی شرایط را به نحوی برایتان ایجاد می کند تا با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفر به دبی تجربه نمایید. میتوانید با متخصصین تور دبی در آژانس مهرپرواز در ارتباط باشید و از قیمت تور ارزان دبی و بلیط دبی اطلاعاتی را بدست آورید تا بتوانید سفر خاطره انگیزی را در این شهر زیبا با تور امارات نوروز تجربه نمایید.
سفر اولی‌های دبی؛ بهتر است گروهی سفر کنید!
در تورهای گروهی معمولا شما تور لیدر دارید. تور لیدر در پرداخت هزینه‌ها، جابجایی در شهر، معرفی اماکن توریستی – گردشگری و تفریحی و برگزاری گشت‌های شهری به شما کمک شایانی خواهد کرد. اما اگر فکر می‌کنید به این خدمات نیازی ندارید و خودتان از پسش برمی‌آیید، پس حتما انفرادی سفر کنید!

مدارک لازم برای درخواست ویزا

اسکن رنگی پاسپورت‌ها – چک ضمانت (گفتند برای اولین سفر به دبی نفری 3 میلیون تومان که ما ندادیم)
زمان لازم برای صدور ویزا عادی: 7 تا 10 روز کاری (برای ما 6 روز کاری شد)
زمان لازم برای صدور ویزا فوری: 3 روز کاری
نوع ویزا: توریستی 14 روزه با اعتبار 60 روز مهلت استفاده از ویزا
هزینه: 300 درهم

شرایط اخذ ویزای دبی

اخذ ویزای توریستی دبی شرایط خاص خود را دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به این موضوع اشاره کرد که به هیچ عنوان به دختران مجرد زیر 18 سال ویزای دبی اعطا نمی‌شود و آقایان زیر 18 سال نیز برای درخواست ویزای دبی باید شناسنامه پدر و مادر خود را ارائه کنند.

اعتباز ویزای توریستی دبی: ویزای دبی به صورت الکترونیکی صادر می‌شود و برای 14 روز معتبر می‌باشد.
هزینه اخذ ویزای دبی: هزینه درخواست ویزای توریستی دبی 275 درهم می‌باشد.
نحوه درخواست ویزای دبی: برای اخذ ویزای دبی حتما باید از طریق یک کفیل (آژانس هواپیمایی، کارگزار و یا یک موسسه) فقط در قالب تورهای گروهی اقدام ‌شود.
مدارک اخذ ویزای توریستی دبی: برای درخواست ویزای دبی باید اصل پاسپورت، کپی پشت و روی کارت ملی و تمامی صفحات شناسنامه، واچر هتل، بلیط رفت و برگشت هواپیما و فرم درخواست ویزای این کشور را به کارگزار خود ارائه کنید.
جوابدهی به درخواست ویزای دبی: جواب درخواست ویزای توریستی دبی حدودا 3 تا 7 روز کاری به طول می‌انجامد.
نکته مهم: با توجه به شرایط ویزای دبی، اعطای ویزای این کشور برای اقامت‌های کمتر از 6 روز میسر نمی‌باشد!

 

منبع : آژانس مسافرتی هم کوچ

دیدگاه ها

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد شوید. ورود